Kwaliteit
​Klachtenregeling
Voor ons is het belangrijk dat de behandeling zo goed mogelijk verloopt en daar doen wij ook ons best voor. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over het verloop van de behandeling of over (het handelen van) je behandelaar. Je kunt dit in eerste instantie het beste met je behandelaar zelf bespreken. Soms kan een gesprek over je onvrede verheldering geven. Wij staan open voor feedback en we nemen jou en je klacht serieus. Mocht dit gesprek niet tot een oplossing leiden of vind je het om de één of andere reden lastig om zelf met je behandelaar in gesprek te gaan, dan kun je in gesprek gaan met een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
LEV Psychologen is aangesloten bij de klachten- en geschillenregeling van P3NL. De klachten- en geschillenregeling van P3NL is opgesteld volgens de regels in de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg. P3NL werkt samen met de klachtenfunctionarissen van het Centraal Bureau voor Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ). Meer informatie en een link naar een klachtenformulier zijn te vinden op https://www.p3nl.nl/klachtenregeling/clienten. Het volledige reglement klachten- en geschillenregeling is opvraagbaar in de praktijk van LEV Psychologen.
Privacy
Wij hechten belang aan jouw privacy, waaronder de bescherming van persoonsgegevens. In onze privacyverklaring wordt uitgelegd hoe LEV Psychologen met informatie van cliënten omgaat. Hierbij volgen wij de regels van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
​